Enn så lenge

Hei..

Her ble det stille, gitt. Har funnet ut at jeg vil slutte enn så lenge med å blogge, har ikke noe inspirasjon til å blogge, vet ikke hva jeg skal blogge om og har så lite tid til å få bra innlegg flere ganger for dagen så da må det nesten bli sånn. Jeg tenker at jeg kanskje kommer tilbake når jeg får kjøpt meg nytt kamera og eventuelt har et sted å ta bilder. Det eneste som stopper meg fra å blogge er faktisk at jeg ikke har et bra kamera. Det er så tungvint å ta bilder av seg selv uten fjernkontroll og en autofokus som omtrent ikke funker. Håper dere skjønner det! Er hvertfall noen som er innom hver dag for å lese og det syntes jeg er kjempekoselig! Det er forresten ikke noen fjernkontroller som er laget for mitt kamera uten ledning, noe som er meget kjipt ettersom jeg kjøpte en som de sa skulle funke (til 300 kr!) som bare funket med en 1m lang ledning... 

Jeg har fått mange fine tilbakemeldinger for bildene jeg har tatt i det siste og det syntes jeg er utrolig koselig, kommer nok til å slenge ut et bilde nå og da hvis jeg tar noen bilder jeg er fornøyde med, så jeg slutter ikke fullstendig! 

Snakkes!


13.11.2012  ·  Blogg  ·  5 kommentarer

PHOTO: Contrasts

Hva syntes du?


03.11.2012  ·  Foto  ·  1 kommentar

Mitt treningsopplegg

Tenkte å fortelle dere om hvordan jeg pleier å trene (som oftest), tenker det er noen som enten vil ha det som inspo eller bare fordi de er interessert i å lese hvordan jeg gjør det :-) 

 

Mandag: Jogge 4.2 km, 100 sit-ups, 50 pull-ups, øvelse 1, øvelse 2 x2, øvelse 3, tøye i 15 min.

Tirsdag: Håndballtrening 60 min + øvelse 1,2 og 3 og 100 sit-ups

Onsdag: Fri

Torsdag: Håndballtrening 60 min

Fredag: Fri

Lørdag: Fri

Søndag: Fri/ samme som mandag

 

ØVELSE 1
Stå på alle fire og spark rett bak sånn at foten er i water med ryggen og rumpen, trekk derretter sammen sånn at kneet nesten treffer brystet. 20 på hver fot, så en gang til. 

ØVELSE 2
"Tisse som en hund". Stå på alle fire og ta foten rett ut på siden. Ikke så alt for fort! 20 på hver fot, så en gang til.

ØVELSE 3
Ligge på siden og strekke foten så langt du klarer oppover. 25 på hver fot. Kan gjerne gjøre sånn at føttene møtes når den øverste foten er på sitt høyeste for å gjøre det litt tyngre. 

 





02.11.2012  ·  Tips  ·  2 kommentarer

PHOTO: roundabouts

Hva syntes du?


02.11.2012  ·  Blogg  ·  2 kommentarer

MY HIGHEST WISHES

// Parajumpers Long Bear barnemodellen // Canon 600D // Sigma 17-70mm // MAST krølltang // Beige UGG Australia // kjole HER //

 

Har vi noen felles ønsker?


01.11.2012  ·  Blogg  ·  2 kommentarer

FOLLOW ME ON INSTAGRAM!

 

Heter CAUSTAD!


01.11.2012  ·  Blogg  ·  1 kommentar
hits