Mine treningsrutiner

Hei!

Tenkte fortelle hvordan jeg som oftest trener p treningssenteret, det er vel interessant for noen? Jeg begynte trene p SATS for bare en mnd siden og har allerede sett resultater.

Jeg begynner med 10-15 min mix av g fort og jogge p mlla, gr derretter opp p romaskinen og ror 1000 meter intenst. Som jeg nevnte i forrige innlegg; rekorden min er 04.17. Gr deretter bort p et apperat kalt AB crunch machine som hjelper for magemusklene. Pleier ta 30/25kg 100x1 med tre lange utpust etter hver 10ende. Etter dette tar jeg 50 benhevninger med pause etter hver 10ende. Neste velse pleier vre i slyngene. Alts i plankeposisjon og krller meg sammen. Tar 30-50 av disse med pause etter hver 10ende. Etter dette pleier jeg ta utfall. Varierer med hvilke vekter jeg bruker, men er som oftest 5kg i hver hnd. Non stop i 3-4 min. Etter dette setter jeg meg ned p bakerste del av baken, har en vektskive p 5 kg i hendene inntil brystet, letter p fttene og lener meg bakover lengst mulig. Snur meg da fra side til side uten bevege p skuldrene. 200 stk (teller fra hyre, venstre. Ikke hyre, hyre) og 25 stk i hvert sett. Etter dette tar jeg leggpressen. 100kg 100x1, pause etter hver 20ende.

Hper dette var lett forst! Som dere sikkert ser har jeg stort fokus p mage, lr og rumpe, s hvis dere har velser som dere syntes funker bedre, kom gjerne med tips! Er som sagt nybegynner, s kom med tips, fr aldri nok av det! :-D




Emilie-Therese

10.01.2013 kl.23:04

Bra plan :)
Jannicke Tobiassen

10.01.2013 kl.23:06

herlig!
rune

11.01.2013 kl.22:13

dummeste jeg har hrt noensinne! er jo ikke bra ta 200 rep eller 3-4 min non stop sier jo seg selv noe er gale.... 50 rep i slynge klarer du heller aldri om du gjr det skikkelig!
Catharina Austad

11.01.2013 kl.22:31

rune: beklager, har skrevet feil. Mente stk istedenfor rep, har fikset det n.
Skriv en ny kommentar
hits