Mitt treningsopplegg

Tenkte fortelle dere om hvordan jeg pleier trene (som oftest), tenker det er noen som enten vil ha det som inspo eller bare fordi de er interessert i lese hvordan jeg gjr det :-)

Mandag: Jogge 4.2 km, 100 sit-ups, 50 pull-ups, velse 1, velse 2 x2, velse 3, tye i 15 min.

Tirsdag:Hndballtrening 60 min + velse 1,2 og 3 og 100 sit-ups

Onsdag: Fri

Torsdag: Hndballtrening 60 min

Fredag: Fri

Lrdag: Fri

Sndag:Fri/ samme som mandag

VELSE 1
St p alle fire og spark rett bak snn at foten er i water med ryggen og rumpen, trekk derretter sammen snn at kneet nesten treffer brystet. 20 p hver fot, s en gang til.

VELSE 2
"Tisse som en hund". St p alle fire og ta foten rett ut p siden. Ikke s alt for fort! 20 p hver fot, s en gang til.

VELSE 3
Ligge p siden og strekke foten s langt du klarer oppover. 25 p hver fot. Kan gjerne gjre snn at fttene mtes nr den verste foten er p sitt hyeste for gjre det litt tyngre.




05.12.2012 kl.12:51

Hvor spiller du hndball?:)
Catharina Austad

05.12.2012 kl.13:06

Anonym: Spiller p fyllingen :)
Skriv en ny kommentar
hits