Mitt treningsopplegg

Tenkte å fortelle dere om hvordan jeg pleier å trene (som oftest), tenker det er noen som enten vil ha det som inspo eller bare fordi de er interessert i å lese hvordan jeg gjør det :-) 

 

Mandag: Jogge 4.2 km, 100 sit-ups, 50 pull-ups, øvelse 1, øvelse 2 x2, øvelse 3, tøye i 15 min.

Tirsdag: Håndballtrening 60 min + øvelse 1,2 og 3 og 100 sit-ups

Onsdag: Fri

Torsdag: Håndballtrening 60 min

Fredag: Fri

Lørdag: Fri

Søndag: Fri/ samme som mandag

 

ØVELSE 1
Stå på alle fire og spark rett bak sånn at foten er i water med ryggen og rumpen, trekk derretter sammen sånn at kneet nesten treffer brystet. 20 på hver fot, så en gang til. 

ØVELSE 2
"Tisse som en hund". Stå på alle fire og ta foten rett ut på siden. Ikke så alt for fort! 20 på hver fot, så en gang til.

ØVELSE 3
Ligge på siden og strekke foten så langt du klarer oppover. 25 på hver fot. Kan gjerne gjøre sånn at føttene møtes når den øverste foten er på sitt høyeste for å gjøre det litt tyngre. 

 




05.12.2012 kl.12:51

Hvor spiller du håndball?:)
Catharina Austad

05.12.2012 kl.13:06

Anonym: Spiller på fyllingen :)
Skriv en ny kommentar
hits